Loading...

soysad:

sorta wanna die sorta wanna kiss you sorta wanna get my shit together sorta wanna lose twenty pounds in a month??

weepycreep:

awwww-cute:

Rehabilitating penguins wearing sweaters

omg the penguin publishers one.

weepycreep:

awwww-cute:

Rehabilitating penguins wearing sweaters

omg the penguin publishers one.

unordinary-girl:

cuddling is probably one of the most passionate forms of love there is because you just feel so safe and close to the person and it feels like all your worries go away and it’s one of the greatest feelings in the world

starmystic:

Picture from last week when I was at a cool lake inside the crater of an inactive volcano!  Nicaragua 2014- Posada Ecológica La Abuela  ((Don’t delete the caption plz))

starmystic:

Picture from last week when I was at a cool lake inside the crater of an inactive volcano!
Nicaragua 2014- Posada Ecológica La Abuela
((Don’t delete the caption plz))

cloudpuppy:

do u wanna take a bath together and give each other bubble beards

andreaiguaran:

Elemints

andreaiguaran:

Elemints

soripped-forgotiwasripped:

satansmokesmeup:

I want somebody else to pay for me to smoke weed for once

Me too :/